03. 01. 2016.

OTKRIVAMO VAM TAJNI RECEPT NAJUKUSNIJE BEGOVE ČORBE

By admin   Posted at  02:35   No comments




Meni najomiljenija, a ni ostali se ne bune. Gusta i snažna, a istovremeno lako probavljiva i lagana.   Prvi put kad sam je pravila, svekar je uzeo hljeba i najeo se, mislio da je to jedino jelo koje ručamo. Kad sam iznijela glavno jelo, on je rekao da je njemu ovo što je pojeo bilo taman.
Sastojci

500 gr pilećeg filea
200 gr mrkve
malo korijena celera i peršuna
50 gr bamije


20 gr riže
200 ml vrhnja za kuhanje
3 kom žumanceta
malo soka od limuna
po potrebi so i biber
malo lista peršuna

Priprema



1.
Namjerno sam slikala bamiju, jer mnogi ne znaju šta je to. Kod nas ima da se kupi na svakoj pijaci ovako nanizana na lančić. Ovaj lančić košta 2 EUR a teži 50 gr. Na vama je da računate koliko je 1 kg ovog blaga.
Ledo ima u novom programu zaledjenu ali je meni prevelika i nisam je kupovala. Može i ona.
2.
Ja bamiju uvijek uveče namočim u toplu vodu i ostavim preko noći da odstoji. Da malo omekša. Stavim i 2-3 kapi limuna. Po receptu ide sirće/ocat, ali ja to ne koristim u ishrani, pa vi kako volite.
3.
U hladnu vodu staviti piletinu, dodati mrkvu, korijen peršuna, celera i so. Staviti da se kuha.
Ovdje imate recept za pileću supu ko ne zna.
Ovamo odvojeno skuhati rižu.
Bamiji prosuti onu vodu, isprati pod mlazom vode i staviti u šerpicu da malo prokuha, opet sa 2-3 kapi limuna. Ponovo isprati i ostaviti da se ocijedi.
Kad je supa gotova, procijediti je. Meso isjeckati na kockice.

Nije striktno da se moraju koristiti pileća prsa, možete bilo koji komad piletine, samo da ima mesa.
Isjeckano meso staviti u šerpu, dodati mrkvu koju ste isjekli na kockice, skuhanu rižu, isječen korijen celera i peršuna i ocijeđenu bamiju.
Sve zaliti sa pilećom supom i staviti na vatru da malo prokuha.
4.
U zdjelu staviti žumanca i vrhnje za kuhanje i izjednačiti tu masu.
5.
Ugasiti vatru i ovu masu dodati čorbi uz neprestano miješanje. Dodati malo bibera i lista peršuna.
Po izvornom receptu prije dodavanja vrhnja ide da se opet dodaju 2-3 kapi limuna, ali ja ne dodajem.


6.
Da biste skratili postupak pravljenja, supu možete pripremiti dan ranije i ostaviti meso i mrkvu u njoj.
Može se koristiti i supa koju imate u zamrzivaču, naravno sa dodatkom mesa i mrkve.

www.coolinarika.com

0 komentari:

Nazad na početak ↑
    Pokreće Blogger.

    Popularno

© 2013 Recept za sve. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9 Published..Blogger Templates
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.